Klassernes sider

12. august 2015

SKOLEÅRET 2015/16

VELKOMMEN TIL ET NYT SKOLEÅR...

Her på bloggen vil jeg løbende lave indlæg om det vi arbejder med i timerne.

Indlæggene arkiveres hele skoleåret i arkivet til venstre. Derudover tagges alle indlæg med relevante tags så I altid kan finde det der vedrører jer (se under 'etiketter' i venstre side af bloggen).

Der vil komme indlæg både om dansk og design (og sikkert også lidt om it) da det er de fag jeg underviser i i år.

Jeg vil forsøge løbende at lave en side med forløb/emner/pensum for de enkelte hold. Dem finder I øverst.

Jeg håber så mange som muligt vil gøre brug af denne mulighed for at følge med - desuden har I altid mulighed for at stille spørgsmål til det vi har arbejdet med - eller måske foreslå ideer til fremtidige indlæg.

Jeg håber vi får et godt skoleår!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar